תפריט

הסכם גירושין אונליין

האם ניתן לערוך הסכם גירושין אונליין בלי לצאת מהבית?

התשובה חיובית, שירות הסכם גירושין אונליין מאפשר לכם לקבל הסכם גירושין, אשר ערוך על ידי יונית גזל, עורכת דין ונוטריון מנוסה. כל שתדרשו הוא להתקשר לטלפון: 052-2936183 או להשאיר פנייה ב"צור קשר" שבאתר זה בליווי פרטי המקרה ופרטי יצירת קשר ועורכת הדין תחזור אליכם תור 24 שעות.

 

כיצד מתבצע שירות הסכם גירושין באינטרנט?

עליכם לשלוח למייל בכתובת [email protected] פירוט מצב משפחתי כולל תצלום ת.ז. עם ספח, של כל אחד מכם, פירוט רכוש וכיצד תרצו שיחולק, הסדרי שהות עם הילדים, תשלום מזונות והוצאות מיוחדות. במידה ויידרשו מסמכים נוספים, תפרט על כך עורכת הדין בשיחה עמכם.

לאחר שליחת המייל תקבלו עקרונות להסכם גירושין לאישור שלכם וכן הצעת מחיר. ולאחר ביצוע התשלום ואישור העקרונות תקבלו בחזרה למייל הסכם גירושין באינטרנט המוכן לחתימה. המתלבטים או המהססים יוכלו לערוך שיחת התייעצות עם עו"ד יונית גזל המנוסה בדיני משפחה בטלפון: 052-2936183.

מה קורה אם יש חילוקי דעות בדרך לעריכת ההסכם?

ניתן לערוך שיחת התייעצות טלפונית עם עו"ד וניתן גם לתאם פגישת גישור עם שני הצדדים ב-ZOOM או בוואטסאפ ובמהלכה להגיע להסכמות.

איך מאשרים הסכם גירושין אונליין?

עליכם להחליט, בהתאם לשיקולים שיוסברו לכם על ידי עורכת הדין, האם להגיש את הסכם הגירושין לבית הדין הרבני או לבית המשפט לענייני משפחה.

בשתי הערכאות, לאחר הגשת הבקשה ותשלום אגרה מוזמנים בני הזוג לדיון, בו מוודא בית המשפט כי שני הצדדים מבינים את משמעותו של המלאה של ההסכם עליו חתמו, וכי חתמו עליו מרצונם החופשי.

הסכם גירושין אונליין

תמונת אילוסטרציה – הסכם גירושין באינטרנט

מהו הסכם גירושין?

הסכם גירושין הוא הסכם אשר נחתם בין שני בני זוג המעוניינים להתגרש. בהסכם, מסדירים בני הזוג את כלל ענייני הגירושין ואת היחסיים המשפטיים ביניהם לאחר הגירושין, בהסכם אחד וכולל. באמצעות ההסכם, חוסכים בני הזוג התדיינות בבית המשפט לענייני משפחה או בבית הדין הרבני על כל אחד מהנושאים הרבים אשר יש לדון בהם בהליך גירושין.

הסכם הגירושין כולל בדרך כלל את הסכמת בני הזוג בנוגע לחלוקת הרכוש, הזכויות הסוציאליות והחובות ביניהם. כמו כן, קובע ההסכם בדרך כלל את נושא חלוקת הזמן של ההורים עם הילדים, המזונות והאופן בו יתקבלו ההחלטות בעתיד בכל הנוגע לילדיהם של בני הזוג. בנוסף, יכלול ההסכם את הסכמת בני הזוג בנוגע לאופן בו תקבל האישה את גיטה.

מה היתרונות של הסכם גירושין באינטרנט?

  • ייעול הליכים וחסכון בכסף – בעזרת הסכם גירושין באינטרנט, בדיוק כמו הסכם גירושין אשר נעשה פנים מול פנים, נמנעים בני הזוג ממאבק ארוך ומתיש בבתי המשפט השונים. בנוסף, מקנה ההסכם לצדדים וודאות באשר לתוצאות הגירושין ביניהם ללא תלות בהחלטתו הלא נודעת של שופט.
  • שקט נפשי – הסכם הגירושין מקנה שקט נפשי לשני בני הזוג, ומייתר סכסוך ארוך ומכאיב אשר שני בני הזוג יצאו ממנו פגועים נפשית. בנוסף, הסכם הגירושין מונע את הנזק אשר נגרם לילדים מעצם הסכסוך בין הוריהם, ונותן להם דוגמא להתנהלות זוגית נכונה, שקולה ומתחשבת.
  • חיסכון בכסף –  בשל אופי השירות, עלות עריכת הסכם גירושין אונליין נמוכה משמעותית.
  • חיסכון בזמן – עריכת הסכם גירושין אונליין, חוסכת נסיעות, פגישות וזמן יקר במשרד עורך הדין.
  • שירות בפריסה ארצית – הסכם גירושין אונליין מאפשר לכם לקבל שירות מעורכת דינה מנוסה באופן מהיר ויעיל ללא תלות במקום מגוריכם.

איך מתחילים בביצוע הסכם גירושין אונליין? פשוט מאוד. שילחו מייל ל- [email protected] או שילחו פנייה בצור קשר ותוך 24 שעות תקבלו מענה מהיר ויעיל.

דילוג לתוכן